Tuesday 22 July 2014

ALLAHUAKBAR ! - PENUMPANG MH370 AKAN DIBEBASKAN SEBELUM RAMADHAN ?


Terkini, kesemua penumpang dan anak kapal MH370 akan di bebaskan sebelum RAMADHAN mengikut satu pendedahan yang pasti memeranjatkan orang ramai ini. Adakah benar? Ayuh kita baca keterangannya. .


Para ahli penyiasat melaporkan bahawa terdapat kemungkinan besar kesemua anak kapal dan penumpang MH370 akan dibebaskan sebelum kedatangan Ramadhan ini sekiranya negara tidak berjaya memujuk negara China dalam beberapa isu yang menyentuh negara Amerika dan dunia.

Setakat ini laporan ditulis terdapat media alternatif luar negara sudah mula menunjukkan keadaan sebenar kesemua penumpang yg berada di dlm pesawat MH370 yg dikatakan masih hidup.

Malah dikatakan terdapat satu laporan jelas di mana sumbernya dirahsiakan oleh penyiasat bahawa terdapat satu laporan komunikasi antara Kapten Zaharie dengan wakil negara ????

Terdahulu, perjanjian ” sulit ” telah dipersetujui sebelum pengesahkan mereka masih hidup

Dikatakan negara China terpaksa akur dan tunduk dengan kehendak Amerika kerana penumpang yang teramai adalah dari negara China, malahan telah dilaporkan sekarang ini kedudukan ekonomi China adalah terkuat dan berada diranking nombor satu di dunia.

Banyak laporan yang telah berlaku sekarang ini di negara China oleh waris penumpang MH370 agar berita yang mengatakan kesemua anak kapal dan para penumpang MH370 masih hidup di mana mereka mendesak agar kerajaan CHINA tunduk dan akur pada syarat yg dibuat oleh Amerika susulan maklumat bocor di alam maya tentang telah berlaku ” Hijacked ” ke atas pesawat MH370 pada pagi kejadian agar keluarga mereka selamat.

Maklumat tambahan yang didapati tercicir ialah pada waktu pesawat MH370 hilang dari radar, Amerika laknatullah telah menghantar pesawat AWAC untuk memintas pesawat MH370 dan menerbangkannya dengan alat kawalan jauh ke Maldivies bagi mengisi minyak dan seterusnya selamat mendarat di Diego Garcia sebuah pangkalan ketenteraan Amerika laknatullah !!!!

Sementara itu, maklumat terbaru yang diperolehi oleh para penyiasat iaitu sebelum pesawat MH370 diterbangkan ke Beijing, kapten Zaharie telah membuat panggilan menggunakan telefon peribadinya kepada seseorang yang dirahsiakan. Dalam perbualan tersebut,beliau mengatakan ada menerima maklumat yang pesawat MH370 akan ” dihijacked ” dan menyuruh orang itu agar menjaga alat simulator peribadinya di rumah kerana simulator itu satu-satunya alat yg dia reka sendiri bagi mengesan pesawat yg diterbangkan berada di mana jika benar pesawat akan dihijacked….

Landasan Diego Garcia sebuah landasan ketenteraan Amerika Laknatullah berada di dalam kategori landasan simulator yg berada di rumah Kapten Zaharie. Tapi sayangnya apabila kita mendapat maklumat kononnya Kapten Zaharie telah memadamkan beberapa log di simulator tersebut bagi memadamkan rekod sebelumnya padahal agen CIA telah menghapuskan log tersebut. Itu yg dapat disimpulkan oleh beberapa penyiasat. Harap Maklum… !!!!

Terbaru, laporan lengkap bagi data satelit MH370 daripada firma United Kingdom inmarsat telah diterima tetapi tidak boleh didedahkan kerana gara-gara berita penumpang MH370 akan dibebaskan. Sekali lagi mereka gagal untuk menipu kerana perancangan Allah sesungguhnya lagi tepat dan padat … Sama-sama kita teruskan berdoa agar perancangan mereka gagal dan kesemua anak kapal dan penumpang MH370 berada dalam keadaan selamat dan segera dibebaskan,

Penyiasat menjangkakan satu persatu maklumat akan terbocor dengan sendirinya susulan pendedahan daripada agen perisik yg mungkin berpaling tadah atau hatinya digerakkan oleh Allah s.w.t untuk berkata perkara yg benar… Susulan pendedahan percakapan Kapten Zaharie dengan wakil negara ???

Satu lagi tamparan hebat dan mungkin selepas ini kita akan melihat sejauh mana perjalanan MH370 ini boleh ditutup oleh media….. teruskan berdoa………. Allahuakbar !

No comments:

Post a Comment