Wednesday 23 July 2014

SIMKAD PALING DIGILAI OLEH KAKI INTERNET DI MALAYSIA



SIMKAD PALING DIGILAI OLEH KAKI INTERNET DI MALAYSIA | Berdasarkan permintaan dan penggunaan internet semakin meluas di Malaysia. Ramai antara kita mencari jalan untuk mendapatkan simkad yang menguntungkan pengguna itu sendiri. Mungkin sudah terlalu lama syarikat telco kaya telah kaya dengan keuntungan yang berlipat ganda. Tiba masanya untuk kita sebagai pengguna internet cari jalan " hantu " untuk berjimat cermat.
-
-
SIMKAD PALING DIGILAI OLEH KAKI INTERNET DI MALAYSIA

Awal-awal dahulu ramai yang jual simkad Celcom 1Malaysia, tetapi orang tak pandang sebab orang tak tahu kelebihan sim 1m ini,admin sendiri memandang rendah simkad ini yang ramai dibeli oleh golongan yang kurang berkemampuan. Tetapi apabila orang tahu simkad ini boleh booster dan juga ghost(hantu) , baru lah orang mula mencari simkad 1m, tetapi mungkin dah terlambat sebab masa orang mula sedar kelebihan simkad 1m, celcom sudah stop pendaftaran baru simkad 1m, seller-seller yang masih ade stok simkad 1m mula simpan c1m sebab tahu yang simkad 1m akan naik harga, sampailah sekarang, harga mencanak smpai rm150/sim, mahal ?Berbaloikah anda membelinya ?





Selepas simkad 1m timbul simkad xman, sama keadaan seperti simkad 1m, awal-awal orang tak pandang jugak xman, sebab tak boleh boost/ghost. Tetapi apabila xman pun boleh dan ghost, orang mula mencari xman. Tetapi takpe sebab xman stok masih banyak, permintaan banyak pun kalau disokong penawaran yang banyak, harga masih sama. TETAPI, tahukah anda, ura-ura mengatakan celcom telah menghentikan pengeluaran simkad xman ??Tak pasti kenapa, mungkin disebabkan had keluaran sim mencukupi atau ini hanya ura-ura sahaja.Yang pasti, mereka yang berani ambil risiko sekarang lah yang paling untung sama seperti yang membeli simkad c1m awal-awal dulu. Adakah harga Xman akan mencanak seperti C1m ??? Kita tunggu sama-sama.







Dan terkini dan terbaru, simkad Hulk pulang menjadi rebutan diseluruh Malaysia, simkad ini juga dikatakan sama seperti simkad sebelum ini dan mempunyai kelebihan seperti berikut :




- FREE Kredit RM15
-Official data 1.5gb..UnOfficial data UNLIMITED
- Support Booster / Super Booster
- 3G & 4G dlm 1 Sim
- Prepaid. System Topup
- Call Rate & SMS
- Auto Enable 4G
- Speed 3G- 1.5MBPS / Speed 4g - 15MBPS>50MBPS ( Depends Coverage, Modem, Tower, Geographic )
- Speed 3G mgkin lbh 1.5mbps (dr respons pembeli sblm ni)

- RM38 SEBULAN (prepaid)

Kepada yang kaya raya dan duit anda semua tidak habis, boleh teruskan menggunakan simkad broadband yang bayar bulanan seperti RM45, RM68, RM100 dan sebagainya. Tetapi untuk yang sudah meluat untuk membayar bil broadband, terkena limit itu dan ini, eloklah anda mengambil risiko ini. Mungkin jumlah kos untuk internet anda dan pasangan RM200-RM300. Jika anda bijak memilih simkad, jumlah kos internet anda hanya RM50 sebulan. Fikirkan dan ingatlah bukan senang nak dapat duit.

No comments:

Post a Comment